heimklang

Vil du kjenne gleden av å synge med andre? Da er det kanskje nå du skal komme innom på en av våre øvelser.
Heimklang er et stort blandakor med ca 40 medlemmer. Vi synger et variert repertoar; klassisk kormusikk, musicals, pop mm.
Vi er en trivelig og sosial gjeng som liker å synge sammen. Med jevne mellomrom drar vi på kortur, sangerstevner eller turer til inn- og utland. Koret arrangerer større og mindre egne konserter eller samarbeidsprosjekt med andre kor. Koret har i 2018 fremført julekantaten I denne søte juletid av Arne Dagsvik, her hadde vi med et orkester sammensatt av 9 musikere fra Trondheim symfoniorkester.
Stipend: For å stimulere unge sangere til å søke opptak i Heimklang tilbyr koret stipend til unge sangere under 30 år. Stipendet gir fri medlemsavgift i ett år og i tillegg et stipend på kr 1000 etter fullført år som sanger i koret.

Vi øver på Åsheim ungdomsskole hver tirsdag kl 1900-2130, adresse Myrstadveien 3.

Leder: Karen Ervik
Dirigent: Jakob Godø Nordli