vrengenkoret

Vrengenkoret er et vanlig bygdekor og blandakor som har tilknytning til Tjøme og Færder kommune. Vi har et sosialt og inkluderende miljø og god stemning på øvelsene. Vi tar gjerne imot nye medlemmer!

Vi har et allsidig repertoar og synger visepregete sanger, populærmusikk, noe klassisk og på flere språk. Repertoaret er tilpasset de ulike oppdragene vi har.

Vi har en utadrettet virksomhet og er en aktør i lokalsamfunnet. Vi har flere oppdrag, både alene og sammen med andre kor og korps. Hvert år synger vi julen inn i Tjøme kirke sammen med de andre korene på Tjøme. I kulturuka i oktober har Vrengenkoret alltid eget arrangement. Koret synger på sykehjemmet før jul, i bryllup og andre arrangementer. I juni 2015 deltok vi på åpning av Færder nasjonalpark-senteret på Verdens ende. I tillegg deltar vi på årlige turer og festivaler, både i Norge og utlandet.

Dirigent er Vibecke Wallin Bjørnestad som har lang erfaring både som sanger, artist og dirigent. Dirigenten er kunstnerisk leder og faglig ansvarlig. Hun er opptatt av sangglede med en god kombinasjon av mestring og utfordringer.

Er dette er noe for deg, ta kontakt, eller møt opp på en øvelse. Vi øver på Tjøme hver onsdag fra kl. 1845- 2130, for tiden på Lindhøy barneskole.

Vi har ikke opptaksprøve, men sammen med dirigenten finner vi hvilken stemme som passer til deg.

Kontaktpersoner:

Dirigent Vibecke Wallin Bjørnestad: viwaunderholdning@gmail.com tlf.: 476 82 689

Leder Randi Vindegg : randi.vindegg@siv.no tlf.: 996 96 519

Sjanger: Pop/Rock