cava

Popkoret med en vri!

Vi er et sprudlende kvinnekor med glimt i øyet, glød i hjertet og knallrød neglelakk. Et rytmisk acapellakor med ca. 20 medlemmer fra studentalder og oppover.
Vi har et variert repertoar, og medlemmene er med på å bestemme og velge ut nye sanger. Vi bruker egne arrangører som skreddersyr låtarrangementene til oss, slik at låtene passer uttrykket vårt.

Vi øver hver mandag på Vålerenga i Oslo, og vi har en til to konserter i året.
I tillegg synger og underholder vi på alle slags arrangementer, som julebord, jobbfester, bryllup, adventsunderholdning, kjøpesentre, konfirmasjoner, private fester og på TV.
Vi har samarbeidet med flere artister, både live og i studio, og vi har spilt inn vår egen juleplate, Julebobler.
CAVA er kjent for å være et sosialt kor som blant annet drar på hytteturer, har temafester og drar på konserter og forestillinger sammen.

Sjanger: Pop/Rock

Leder: Cathrine Ter Jung