mezzo

MEZZO består av seks kvinnelige sangere som ønsker å bringe musikk ut der folk samles. Allsidighet og genrèvariasjon er vårt varemerke. Vi opptrer gjerne - både i private sammenkomster (bursdager, runde dager, dåp/navnedag, bryllup/sølvbryllup), for bedrifter (seminarer, konferanser, julebord mm) og ulike typer foreninger (åpning av kunstutstillinger, avslutninger osv). Repertoaret spenner fra jazz, pop, rock og sanger fra andre kulturer til kirkemusikk, klassisk og opera. Vi har også sanger som passer til vielse og på kirkebakken. Arrangementene er tre-sjustemte og fremføres a cappella eller med akkompagnement (tuba, djembe, piano), noen ganger med vokalperkusjon og oktaveringspedal. Gruppa ble dannet i 1999 og består av erfarne sangere - både profesjonelle og amatører.

Leder: Turi Rødset Theimann
Dirigent: Grete Mørch