postcanto

PostCanto er et blandet kor som legger vekt på sangglede gjennom kvalitet og formidling av et variert repertoar. Vi synger pop, rock, viser, klassisk, kirkesanger, julesanger og folkemusikk. I tillegg til det musikalske, vektlegges det sosiale miljøet i koret høyt. Vi er opptatt av at nye medlemmer skal trives og inkluderes så raskt som mulig. De fleste av korets medlemmer er 40-65 år. Vi liker å opptre og er glade i å reise på korturer hvor vi også opptrer. I 2023 har vi to større prosjekter hvor vi i oktober skal fremføre Mass av Steve Dobrogosz med strykere og pianist. I tillegg har vi vår tradisjonelle julekonsert i desember. Har du lyst til å være med på dette? Vi øver i Oslo sentrum hver onsdag fra kl.17.00-19.30 i kantinen i Posthuset, Biskop Gunnerusgt. 14 a.

Leder: Trond Prestegarden
Dirigent: Marianne Husby Berg