hudrimar

HUÐRIMAR

Hudrimar er et blandakor som holder til på Tofte i søndre del av Asker kommune.
Koret har som formål «å spre glede» og har en stor og trofast tilhengerskare. Koret ble stiftet i 1988.

Vi øver hver tirsdag på Oasen (noen ganger på Tofte samfunnshus) fra kl 18.30 til 21.00.
Koret har for tiden i overkant av 30 medlemmer, og vi ønsker oss gjerne flere!

Vi har ny dirigent i høst (2023): Kamilla Ræder Kvarstein.
Hun har en master i cello fra The Royal Danish Academy of Music og er full av musikalitet og sprudlende humør!

Repertoaret omfavner alt fra viser, populærmusikk, folkemusikk, kirkemusikk, til klassiske perler fra operascenen.
Vi liker å ha tematiske prosjekter.
Våren 2022 hadde vi en konsert med tittelen «I got rhythm», med kjente slagere fra perioden 1900-1940.
Våren 2023 var tittelen «Venner for livet». Den konserten inneholdt bare sanger av Gitarkameratene.
Vanligvis har vi tre konserter i løpet av året.
En på våren, en på høsten i forbindelse med TV-innsamlingsaksjonen og en julekonsert i desember.

Leder: Rita Refvik
Dirigent: Kamilla Ræder Kvarstein