Forside / Om oss / Våre distriktsledd / Sør- og Østlandet / NK Vestfold og Telemark / Januarkurs 2025 med Benedikte Kruse

Januarkurs 18. - 19. januar 2025

Benedikte Kruse
Foto: Agnete Brun

Vi ønsker velkommen til Januarkurs for korsangere i Fritidsparken i Skien 18. - 19. januar med Benedikte Kruse!

Her vil du som er korsanger få jobbe med blant annet:

• Sangteknikk
  • Formidling
  • Scenisk bevissthet
Det blir også:
  • Masterclass for vokalgrupper og enkeltsangere

Benedikte Kruse er utdannet sanger og musikkpedagog fra Norges Musikkhøyskole der hun i 2021 tok sin utøvende mastergrad i jazz- og vokalimprovisasjon. Ved siden av å være fast medlem i vokalgruppa Pitsj er Benedikte aktiv som sanger, produsent og komponist i improvisasjonsensemblet Små Grå. Hun er også fast medlem av improvisasjonsteateret «Plutselig Barneteater» som i tillegg til forestillinger også har sin egen podcast. Benedikte har laget- og turnerer med flere produksjoner for Rikskonsertene, og har gjort en rekke konserter for NRK BarneTV. Ved siden av sitt virke som sanger har Benedikte lang erfaring som kursholder og dirigent, og hun holder stadig workshops i alt fra rytmikk, improvisasjon, intonasjon og musikkformidling for kor og ensembler.

Påmelding, priser, program og alt av info rundt dette kurset sendes korlederne i august.