Forside / Om oss / Våre distriktsledd / Nord-Norge / NK Troms og Finnmark / Årsmøtehelg 2024

Årsmøtehelg 2024

Styret i NK Troms og Finnmark inviterer til

ÅRSMØTEHELG

Sted: Høgtun Kulturklynge, MÅLSELV

Fredag 8. mars

Kl. 18.00-20.00 DIALOGMØTE
Informasjon og åpen dialog for deltakerne.

Kl. 20.00: GRATIS MIDDAG og hyggelig samvær på Høgtun.
Rimelig overnatting kan bestilles direkte hos Høgtun Kulturklynge

Lørdag 9. mars
Kl. 09.30-12.30 Med søkelys på rekruttering v/Gunnar Østmoe
Rekruttering er en konstant hodepine for mange kor. Hvilke muligheter har vi for å trekke til oss nye medlemmer og hvordan kan de utnyttes i hvert enkelt kor? 2. tenor Østmoe fra Elverum Mannskor vil fortelle sitt «Burgunderrøde eventyr». Det er historien om et kor som sto med ett bein i grava og det andre på et såpestykke for noen år siden. Gjennom målrettet og strategisk planlegging og arbeid, er koret blitt tre ganger så stort og ti år yngre i snitt. Det vil handle mye om oppmerksomhet, relevans og merkevarebygging.

Kl. 12.30-13.30 Gratis lunsj for deltakere på "Med søkelys på rekruttering"

Kl.13.30-16.00 ÅRSMØTE
Hvert medlemskor kan være representert med inntil 2 delegater. I tillegg kan korene sende observatører til årsmøtet.

Frist for påmelding: 24.februar 2023 til beritsim52@gmail.com

Saker som ønskes behandlet, sendes på mail til beritsim52@gmail.com innen 10.februar

Styret i Norges Korforbund Troms og Finnmark ser fram til å møte representanter fra alle våre medlemskor.