Forside / Om oss / Våre distriktsledd / Sør- og Østlandet / NK Hedmark / Rensk Strupen

Rensk Strupen

Rensk Strupen 9-10.mars 2024

Ønsker du å friske opp teknikk og kunnskap om det viktige instrumentet vårt?
I så fall kan vi hjelpe deg.

Norges Korforbund Hedmark inviterer til kurs
Ønsker du å ta steget videre som korsanger?
Da er dette kurset ideelt for deg!

"Rensk Strupen" er et kurs rettet mot korsangere som ønsker å lære mer om stemmebruk og sangteknikk med Trym Ramlo Ystad. Kurset inneholder fellesøkter med fokus på oppvarming, pust, vokalplassering, vokalegalisering og intonasjon på 2 nivå, delt i to dager.

Hvem er Instruktøren:
Trym har Praktisk-pedagogisk utdanning på Universitetet i Oslo (UiO) og kordirigering utdanning i Norges Musikkhøgskole (NMH) og Kungliga Musikhögskolan (KMH).
Trym jobber blant annet som dirigent for Kongsvinger blandakor og han har utført diverse oppdrag som instruktør for Norges Korforbund og FONOKO.

Kurset blir holdt i Kongsvinger.
Kursavgift er 100 kr. for medlemmer i Norges Korforbundet Hedmark. For ikkemedlemmer kommer det til en kursavgift på 500,- kroner.

Sted: Kongsvinger

Kurssted: Kongsvinger
St.Clara Kirke og lokale
Dato:
• lørdag 09. mars 2024
• søndag 10 mars 2024

Timeplan: fra kl.10:00 til 17:00 begge dager

Påmeldingsfrist: 10. februar 2024.

Meld deg på her.

Evt. Spørsmål om kurset: 48261485 / 48045651

Medlemmer i Norges Korforbund Hedmark prioriteres dersom kurset blir fulltegnet.

Trym Ramlo-Ystad