Forside / Dirigent / Ledige dirigentjobber / Trøndelag

Trøndelag

Kor i Trøndelag som søker dirigent

Lensvik Blandakor søker dirigent

Dirigent for Lensvik Blandakor

Jordbærstedet Lensvik ligger på sørsiden av Trondheimsfjorden, med en halvtimes kjøring til Orkanger og Brekstad, og en times kjøring fra Trondheim. Man kan også reise til Trondheim via en behagelig halvtimes hurtigbåtreise.

Lensvik Blandakor er en kjent og populær kulturaktivitør i Orkland.
Koret har ca. 20 medlemmer, og er medlem av Norges korforbund.
Koret har en del opptredener i sosiale sammenhenger, og har en større forestilling i egen regi på vårparten.
Vi har våre øvinger i storstua på det nye omsorgssenteret på tirsdager fra 19 til 21, men det er mulig å tilpasse seg litt om det er ønskelig.

Hvem er du?
Vi ønsker oss en dirigent med god og allsidig musikalsk utdanning, og med gode samarbeids- og samhandlingsevner, og en som motiverer og utfordrer koret.

Koret kan tilby:
Positive og lærevillige kormedlemmer som liker å utfordres og være i utvikling.
Lønn etter avtale.

Oppstart så snart som mulig.

Spørsmål kan rettes til korets leder Oddvar Indergård, tlf. 970 24 481.

Søknad sendes monasel86@hotmail.com

Publisert 13.02.24

KORissa søker dirigent

Vår verdsatte og fantastiske dirigent gjennom 15 år har sagt opp sin stilling, og vi er derfor på utkikk etter en ny musikalsk leder.

KORissa er et flott blandakor som øver på Åsly skole i Rissa (Indre Fosen) torsdager. Øvingsdag kan imidlertid endres og tilpasses dirigenten. Koret har i mange år hatt et allsidig og variert repertoar og det er stort fokus på klang, formidling og det å ha det gøy sammen.

Vi ønsker en dirigent som sammen med kormedlemmene kan utvikle koret, motivere for videre prosjekter og  ha fokus på gode musikalske opplevelser.  Høres dette interessant ut? Ta gjerne en titt på korets facebookside, youtube-kanalen vår eller hjemmesiden https://korrissa.wordpress.com eller kontakt oss for mer informasjon.

Koret er medlem av Norges korforbund.

Lønn etter avtale.

Ta gjerne kontakt med styret:

Elisabeth B. mobil: 477 11 646, eller e-post: elisabethkbalstad@gmail.com

Publisert 29.01.24