Forside / For Kor / Rabattsider / Rabatt på konserter med Det Norske Solistkor

Rabatt på konsertbilletter med Det Norske Solistkor

Som medlem av Norges Korforbund kan du bli med i Det Norske Solistkors eget fordelsprogram – Solistkortet. Du får Solistkortet til halv pris kr. 200,-

Med kortet får du minimum 30 % rabatt på billetter til deg og en venn på flere av Solistkorets konserter. Du får sitte på reservert plass på konsertene, og du får sesongens CD-utgivelse som kan hentes i billettluka før konsert.

Solistkoret er et av få profesjonelle kor i Norge. Kortet har sammen med sin kunstneriske leder Grete Pedersen fått stor anerkjennelse både i Norge og internasjonalt for sine konserter og plateutgivelser – sist med utmerkelsen ‘Årets korutgivelse’ fra et av verdens viktigste musikkmagasiner, franske Diapason. Kortet ble også tildelt Spellemannsprisen i 2020.

Slik får du rabatt

Medlemmer av Norges Korforbund får kjøpe Solistkortet til 200 kr (50 % rabatt av ordinær pris). Kortet er gyldig i ett år fra kjøpsdato. Klikk på denne siden for å bestille Solistkortet. Velg kategorien «Solistkortet Korforbundet».

For kjøp av billetter besøk denne siden og følg instruksjonene under «Kjøp av rabatterte billetter».

Klikk her for å komme til Solistkorets konsertkalender. Rabatten gis på alle konserter der det står På denne konserter får du rabatt med Solistkortet.
Det Norske Solistkor  Foto: Bård Gundersen

Det Norske Solistkor Foto: Bård Gundersen