Forside / Om oss / Våre distriktsledd / Sør- og Østlandet / NK Oslo-Akershus / Oslo-Akershus aktiviteter / 16. mars 2024 Inspirasjonsdag og Årsmøte NK Oslo-Akershus

Inspirasjonsdag og årsmøte 16. mars

I tilknytning til årsmøtet lørdag 16. mars inviterer vi til en hel dag med inspirasjon, kunnskapsdeling og informasjon om nye lokale tilskuddsordninger, nyopprettet stipend for korsangere og dirigenter til Sommerkorskolen, og mange spennende foredragsholdere i løpet av dagen.Her blir det fokus på korsang,  styrearbeid, tilskuddsordninger, noters kretsløp og suksessfaktorer for å lykkes med korets ambisjoner.

Programmet for dagen finner du her.

Det er gratis å delta - men krever påmelding innen 9. mars.

Årsmøtet i Norges Korforbund Oslo-Akershus er lørdag 16. mars 2024

Dersom koret ditt har en sak som ønskes behandlet av Årsmøtet skal dette sendes styret skriftlig og begrunnet minst fire uker før Årsmøtet, det vil si at saken må være styret i hende senest 16. februar. Jf. NK Oslo-Akershus vedtekter § 4.3
Send saker til Årsmøtet direkte til styret på styrets e-post: kor@nkoa.no

Saksliste, styrets beretning (årsberetning) og regnskap vil bli sendt til alle våre medlemskor senest 14 dager før Årsmøtet, dvs. lørdag 2.mars.

Saksliste med vedlegg finner du her.

I tilknytning til årsmøtet vil vi arrangere kurs i for- og etterkant av selve årsmøte for å lage en inspirasjonsdag og forhåpentligvis engasjere mange medlemmer til også å delta på årets viktigste møte for medlemskorene, der årsplan, medlemstilbud og videre aktiviteter skal legges frem. Nye styremedlemmer til distriktsleddet skal velges og korkolleger fra forskjellige kor kan møtes.

Merk følgende datoer:

• Saker til årsmøte– innen lørdag 16. februar, på e-post kor@nkoa.no
  • Utsending av saksliste til medlemskorene – senest 2. mars 2024
  • Dato for Årsmøtet: 16. mars kl. 13:00-14.30
  • Sted: Håndverkeren Oslo Konferanse & Selskapslokaler, Rosenkrantz' gate 7, 0159 Oslo

Meld deg på her: https://bit.ly/inpirasjonsdagen2024